Auto gekocht en onderweg! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sam Smits - WaarBenJij.nu Auto gekocht en onderweg! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sam Smits - WaarBenJij.nu

Auto gekocht en onderweg!

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

24 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Nu 1,5week in "the states" en nu pas mijn eerste bericht hier. Dit komt omdat ik nu pas het gevoel heb dat ik onderweg ben.

Het begon in het tropische miami, maar de eerste dagen waren niet echt makkelijk. Ik had al snel leuke mensen ontmoet en een leuke tour door miami gedaan. Maar het was lastig om mijn droom te verwezenlijken, het kopen van een auto in Amerika. De registratie regelen was lastig en er waren momenten waarop ik het bijna had opgegeven. Maar sinds maandag ben ik de eigenaar van een prachtige zwarte Chevy Blazer (2004) met een brullende 4liter v6!!

Woensdag vertrok ik naar Orlando (central Florida) hier werd ik uitgenodigd om te blijven eten en slapen bij de familie van een meisje dat ik had leren kennen in miami. Na een nacht op de bank in uber Amerikaans suburbia (wat trouwens echt zo is als in de films) verhuisde ik naar een vervallen hotel in de toeristische wijk van Orlando.

Nu zit ik bij een Starbucks de volgende stappen te plannen. Morgen ga ik naar "the wizarding world of Harry Potter" in het universal studio park. Hier is het hele Zweinstein kasteel nagebouwd.

Zondag vertrek ik naar Ocala national forrest, hier ga ik een paar dagen helpen met het schilderen van een paar vakantiehuisjes en assisteren met fotografeer werk van de host. en in ruil daarvoor mag ik gratis slapen en eten en laat de host me de omgeving zien. Ik ben wel toe aan wat meer natuur en rust dus ik hoop dat het bevalt. Volgend weekend is het Halloween en ik hoor dat dat groots is in new Orleans du misschien probeer ik daar voor die tijd te zijn.

Ik ga proberen of het me lukt om een aantal fotos te plaatsen. En ik houd jullie op de hoogte.

  • 25 Oktober 2014 - 09:45

    Mieke Huisman:

    Trots op jou!
    Zou graag met je mee willen naar Zweinstein, veel plezier!
    Xxx

  • 25 Oktober 2014 - 11:13

    Marianne:

    Hey Sam, heel veel plezier met je grote avontuur! Vette auto joh! We blijven je volgen gedurende de reis. Groeten van ons allemaal x

  • 25 Oktober 2014 - 15:35

    Rianne Reek:

    enorme gave tijd toegewenst. Geniet van elke minuut.
    Enne ...... Ik zie die Pottertjes nog voor me

  • 25 Oktober 2014 - 23:40

    Olga:

    Veel plezier en geniet van de rust in de natuur!

  • 27 Oktober 2014 - 09:46

    Annet:

    Sam, daar kan je ook best in slapen, in zo'n auto:-))
    Veel veilige kilometers en we blijven je avontuur volgen!
    En je weet het, opgeven is geen optie
    Toy toy toy en een dikke knuffel van ons alledrie!

  • 28 Oktober 2014 - 08:20

    Ine Huisman:

    Hallo Sam,
    Leuk om je verhaal te lezen. Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
    Wat een leuke contacten heb je al gemaakt.
    Wij willen je auto wel eens zien.
    Veel plezier!
    Hartelijke groeten,
    Willem en Ine Huisman

  • 04 November 2014 - 21:42

    Jaantje Luijks:

    Hoi Sam. Ik wil je graag volgen op dit spannende avontuur. Succes, tante Jaantje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 4929

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2014 - 10 Februari 2015

Verenigde Staten en Canada

Landen bezocht: