Verenigde Staten en Canada - Reisverslagen van Sam Smits - WaarBenJij.nu Verenigde Staten en Canada - Reisverslagen van Sam Smits - WaarBenJij.nu
Verenigde Staten en Canada

14 oktober 2014 vertrek ik naar Miami (Florida), daar ga ik een auto kopen die mij hopelijk veilig van oost naar west zal brengen. Mijn eindbestemming met de auto is San Francisco (Californië). 10 januari vlieg ik vanuit San Francisco naar Vancouver in Canada, hier ga ik een maandje winter mee maken.

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2015

San Diego, Santa Monica, Los Angeles en Hollywood

14 December 2014

Colorado, Utah, Arizona en Nevada

23 November 2014

WorkAway, New Orleans, Texas en Santa Fe

24 Oktober 2014

Auto gekocht en onderweg!
Sam

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4926

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2014 - 10 Februari 2015

Verenigde Staten en Canada

Landen bezocht: